Kedicik Tülay Kumaşcı yeni bikinili fotosunu paylaştı.

Kedicik Tülay Kumaşcı'dan yeni bikinili fotoğraf
Adan Oktar'ın kediciklerinden Tülay Kumaşçı yeni fotoğraf paylaştı...

Paylaştığı fotoğraflarla kendisinden söz ettiren Kumaşcıoğlu, kendisine en çok giyim tarzının sorulduğunu söylemiş ve şu açıklamayı yapmıştı:

Kendisini Atatürkçü ve dindar biri olarak tanımlayan Tülay Kumaşçı, neden böyle açık saçık giyindiğini şöyle izah etti;

-Benim gibi bikini giyen, denize giren, neşeyi eğlenceyi seven diğer hanımların da Allah’ı dilediği gibi anabileceklerini, namaz kılabileceklerini, Allah’la dost olabileceklerini, samimi dua edebileceklerini görmelerini istiyorum. Bu gerçeğin görülmesiyle toplumda hem İslam’a yönelik hem de hanımlara yönelik yaygın yanlış algının ortadan kalkacağına inanıyorum.

ARKADAŞLARIMIN ÇOĞU ÇARŞAFLI

İnsanların dini yorumlamaları farklı olabilir. Kimi insan kendi inancına göre müzik dinlememeyi, dekolte kıyafet giymemeyi, dans etmemeyi, makyaj yapmamayı, kahkaha atmamayı, evinde tablo asmamayı doğru bulur ve buna göre yaşar. Ben buna saygı duyarım. Benim arkadaşlarımın çoğu Ortodoks Müslüman’dır hatta aralarında ultra Ortodoks olanlar, çarşaf giyip sadece gözlerini açıkta bırakanlar bile var ben hepsini canım gibi seviyorum onlar da beni çok seviyorlar aramızda hiçbir ayırım yok. Hiçbirimiz diğerine “bunu yapamazsın, Müslüman bunu yapmaz” demiyoruz. Birbirimizin aklına ve vicdanına güveniyoruz.

BENİM İSLAM ANLAYIŞIM

"Benim İslam anlayışıma, kendi şahsi inancıma göre, bir hanımın gülmesinde, eğlenmesinde, deniz girmesinde, dans etmesinde, bakımlı olmasında hiçbir mahsur yoktur.


Sanat, güzellik, müzik Allah’ın çok güzel nimetleridir, cennette ağaçlar bile dans eder. Allah cennette bir güzellik olarak yarattığı müziği dünyada neden haram kılsın? Cennette sonsuza kadar neşe, sonsuza kadar eğlence, dans ve müzik varken neden Allah dostu Müslümanlar dünyada neşesiz, hüzünlü olup ağlasın?






0 Response to "Kedicik Tülay Kumaşcı yeni bikinili fotosunu paylaştı."

Yorum Gönder

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme